zaterdag 9 augustus 2008

Dag 19 - 09 aug 2008 - Rustdag in Nickelodeon Hotel

Vandaag een rustdag gehouden. Vanmorgen het verslag voor de blog geschreven terwijl de kids volop hebben kunnen genieten van het zwembad en de waterglijbanen. Na de middag zijn we naar ‘Dora & Diego’s Animal Jam’ geweest. Dit is een kinderfeestje met snoep en drank in Nickelodeonhotel. De kids werden er geanimeerd hoewel ik vaak voor tolk heb moeten spelen. Ze hebben er gedanst met Dora en Diego, een fotokader gemaakt en zijn daarne met hen op de foto gemogen. In hun handtekeningenboekje staan inmiddels twee stempels. Morgen gaan we terug ontbijten met de figuurtjes want ze willen ze natuurlijk allemaal verzamelen want Spongebob mag zeker niet ontbreken. Op het einde van het feestje kregen ze elk nog een leuke verrassing nl. een rugzakje met een CD met Nickliedjes in en snoep. Na dit kon de pret bij de kleinsten niet op. Zij hebben genoten. Ons Nieke voelde zich er een te groot voor maar toen de verrassing in aantocht kwam vond ze het wel oké. Na dit zijn we gaan eten hier in het hotel. Een Italiaans buffet. Ik moet bekennen dat ze ook hier niet kunnen tippen aan Nonkel Franco zijn gerechten. Hier kunnen ze van jou nog iets leren, nonkeltje! Na het eten zijn we richting ‘Best Buy’ getrokken om er een tweede harde schijf te gaan kopen. De onze is vol. Ronny voelde zich daar in de winkel niet zo best worden. Misschien speelt de vermoeidheid wel mee. Hij is daarom vandaag vroeg onder de wol gekropen terwijl de kids niet uit het water weg te slaan zijn. Zelfs niet om 20:30 ’s avonds wanneer de temperatuur hier ideaal begint te worden voor ons Belgen! Allez, ik ga ook nog wat genieten. Tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

hoi iedereen dag 18 een leuke dag awel ik deed in mijn broek ronny de film met dat vuur zo griezelig zo ik hoorde da is na nikske voormij je hebt bestwel wat moed hoor!!!! nanske gij doet maar mee hee in da rock cafe best gezellig zeg en diene cocktail die zag ik wel zitten ik heb eens aan m'n scherm gelikt maar helaas geen smaak.zeg en met ET best leuk met da fietske in de lucht plezant.allez ik ga 1 andere aan het woord laten hij wil ook wat kwijt aaaa!nu krijg ik nog een stomp ook hahaha de spleetoog.bykes en dikke toeters