vrijdag 8 augustus 2008

Dag 17 - 07 aug 2008 - Nickelodeon Hotel & Old Town

Hallo allemaal,
Vanmorgen hadden we een ontbijt gereserveerd met de figuurtjes van Nickelodeon. Weer enorm indrukwekkend want een vijftal figuren (Patrick, Spongebob, Dora, Cosmo en Wanda) kwamen bij ons aan de tafel om goeiedag te zeggen en foto's te maken.

Het buffet met alles er op en eraan was heerlijk hoewel de kids meer hebben genoten van de figuurtjes dan van hun ontbijt. Daarna zijn we weer naar de Workshop getrokken in het hotel om er een Dora-autograph book te maken met de kids zodat ze de komende dagen de handtekeningen (stempels) van de figuurtjes erin kunnen laten zetten. De meisjes hebben nog een 3D plaat van Spongebob gemaakt. Lennert had zijn buik vol van dat geknutsel en had geluk want hij vond daar een speelgoedvliegtuigje waarmee hij zich intussen kon amuseren. Daarna hebben de kids (na een ganse dag te moeten wachten) volop kunnen genieten van de waterglijbanen en de zwembaden. Gelukkig kon ik nog net één strandstoel bemachtigen om wat te luieren. Ronny is intussen zijn mail gaan nakijken en het vorige verslag op de blog gaan zetten. Voor ons is dit massatoerisme en dit hotelleven niet echt ons ding. Geef ons maar terug de villa waar je in alle rust kan genieten! Om 14:00 zijn we vertrokken richting Old Town. Waar we onderweg naar toe eerst even gestopt zijn aan een giftshop en een infocenter. Giftshops zie je net zoals allerlei eetgelegenheden en warenhuizen enorm veel langs de weg. We hadden er nog geen bezocht en hebben er onze ogen de kost gegeven en natuurlijk het één en ander gevonden. Aangekomen in het oude stadje zijn we eerst op zoek gegaan naar een pub om onze dorst te lessen. Daarna hebben we de 78 kleine shops bezocht waar je allerlei collectorsitems en hebbedingetjes kan vinden. Ook hier hebben we wat gadgets gevonden om onze kelder mee aan te kleden. Jullie zullen opkijken van wat we hier vonden als we terug zijn in België als we inderdaad onze koffers intussen niet verliezen! Wel hebben we dikwijls in een pub moeten stoppen vandaag om te drinken want het is hier nog steeds rond de 40°C (= 104° Farenheit).

Dit hield de kids wel niet tegen om het plaatselijke attractiepark in het oude stadje te bezoeken. Een rollercoaster kon ons Nieke en Daphne enorm plezieren. Lennert, die net wakker geworden was van zijn middagdutje in de buggy, koos voor een iets rustigere attractie nl. de paardenmolen met auto's en moto's. Toevallig was er vandaag een meeting van Harley Davidsons in het stadje. We hebben er onze ogen de kost gegeven. Unieke exemplaren stonden hier naast elkaar langs de weg.

Lennert en Daphne mochten van een echte freak even plaatsnemen op zijn Harley. Verder stonden er ook nog old-timers. Bij één van hen stond toevallig de deur los. Toen Ronny deze opende kreeg hij ze niet meer dicht. Met rode kaken zijn we verder gegaan. Met heel wat souvenirs (en dus weer een volle reiskoffer meer) zijn we langs de Golden Corral, waar we ons buikje weer rond hebben gegeten, terug naar het hotel gereden. Nu, 22:50, is het eindelijk stil op de kamer van de kids. Hopelijk kunnen ze er morgenvroeg om 8:00 uit want om 9:00 zouden we graag in Universal Studios staan. Weer een vermoeiende en drukke dag staat er op ons te wachten. Tot morgen!

Anoniem zei

hallo allemaal, het nickelodeon hotel bangelijk echt leuk voor de kids lennert en daphne op die harley davidson dat is echt een leuke foto vooral dat de moto groter is he haha!!!! nieke jij durft ook alles aan he!! ronny wat heb je nu weeral gedaan diene auto open gedaan en nie meer toe te krijgen wat een miserie je zult zeker verschoten zijn he!!! nanske je kan je percies ook amuseren mee knutselen grote meid dat je bent bravo!!! nog veel amusement en oja het zag er een lekker etentje uit hoor amai toen ik het zag grolde m'n buik . allez vooruit salukes en tot morgen he!! byeeee knuffels kusjes en ga zo maar verder adios! de spleetoog en de groetjes van den bruine!!!!!!!!!!

hoi, ik heb hier nogal werk gehad om alles te lezen. Jullie hebben daar precies nog niet stil gezeten! Ik ben wel geschrokken dat daar zoveel parken zijn om met de kids te doen.En moet je al valiezen bijkopen? We zien aan Lennert zijn gezicht dat het daar fantastisch is.Amuseer jullie nog! groetjes van Paul, Tania, Kelly, Dylan

Hallo allemaal,
Aan het gezicht van Stephanie te zien is zij er niet gerust in dat de autodeur niet meer dicht te krijgen is.
Vraagje: moet ik met de gereedschapskoffer langskomen om de deur te repareren want voor hetzelfde geld moogt ge Amerika niet meer uit als ze zoiets vaststellen.
Verder Lennert goed in't oog houden want zo'n startknopje van een Harley is zo gevonden en dan zijn ze met z'n tweetjes ribbedebie.
Breng eens wat zon mee, ze mag ook in september geleverd worden.
Groetjes.

Rainier Reporter zei

Greetings Ronny and family!

My name is Spud- we met at the Brussels airport when you came with Paul W. to pick me up. It was very nice to meet you, and I hope you are enjoying your vacation in America. Though I cannot read the words, the photos show all you smiling, so I am quite sure that you are having a great time!

--spud--:)

prinskes zei

hallo allemaal,

Doe zo verder maar als jullie terug komen moeten jullie terug in vakantie om op rust te komen maar ja zulke reis doe je niet elk jaar.
We hebben al genoten van jullie foto's en Lenert laat zich goed fotograveren wauw.